Δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει η συζήτηση εδώ , το βρήκα ψιλο-τυχαία στο arlongpark (κάτω θα έχω το λινκ της πηγής) και θα το μεταφράσω μέσες άκρες στα ελληνικά. Σίγουρα λύνει πολλές απορίες και αποδεικνύει πως προφανώς , όταν μιλάμε για business , όλα θα έχουν να κάνουν με τα λεφτά.
Έτσι λοιπόν , τα copyright του One Piece , ανήκουν ταυτόχρονα στη Shueisha (εκδοτικός οίκος του Shonen Jump) , την Toei Animation , τη Fuji TV , το ADK (πρόκειται για μια διαφημιστική εταιρία αν δεν κάνω λάθος , αλλά δεν έχει credits συνήθως) και φυσικά τον ίδιο το συγγραφέα του manga , τον Eiichiro Oda. Τα πνευματικά δικαιώματα του manga βέβαια , είναι μόνο για τον Oda και τη Shueisha.
Ο μεγαλύτερος σπόνσορας τώρα για το One Piece , είναι η Bandai Namco (η οποία όπως και όλοι οι χορηγοί δεν δίνει τα λεφτά στην Toei , αυτά παιρνάνε πρώτα από την ADK και ένα μέρο το χρημάτων περνάνε από την ADK στην Fuji TV.) Σύμφωνα με μία δημοσιονομική έκθεση του 2014-2015 , οι πωλήσεις και τα κέρδη του One Piece για την Bandai Namco είναι τετραπλάσισες από το ποσό που τελικά κατέληξε στα χέρια της Toei.
Βλέπουμε λοιπόν ότι τα πράγματα είναι αρκετά περίπλοκα , όλοι οι δικαιούχοι που έχουν μερίδιο της πίττας , μπορούν να πουν "ναι" ή "όχι" , σε κάθε μεγάλη απόφαση που αφορά τη σειρά. Έτσι , αν πάει κάποιος να προτείνει ένα μεγάλο αρκ με φίλλερ , οι υπόλοιποι μπορούν να πουν κατηγοριματικά όχι , και η προσπάθεια να σταματήσει εκεί.
Για παράδειγμα: Κάποτε η Bandai ζήτησε από την Toei Animation να αλλάξει το σχεδιαστικό στυλ των χαρακτήρων του Seiya Omega λίγο πριν τη δεύτερη σαιζόν του.
Ένα άλλο παράδειγμα , αφορά τα Endings. Το Kaidan Restaurant είχε endings , μέχρι το 16ο επεισόδιο. Αφού αφαιρέθηκαν και όλα τα υπόλοιπα σόου (Digimon Xros Wars , Saint Seiya Omega και άλλα anime) , δεν είχαν καν endings. Η απόφαση αυτή πάρθηκε από την TV Asahi . Γνωρίζουμε φυσικά πως και το One Piece έχασε τα endings του μια για πάντα , μετά το επεισόδιο 279. Αυτό συνέβη μετά τη μετακίνηση του σε άλλη ζώνη , με απόφαση της Fuji TV. Βέβαια , τότε το anime ήταν στα πρόθυρα του κοπεί , είχε ήδη ακυρωθεί η προβολή του σε πολλές περιοχές της Ιαπωνίας μετά το επεισόδιο 278.
Με λίγα λόγια , με αυτή την πολυπλοκότητα που υπάρχει στους δικαιούχους , οι μεγάλες αλλαγές είναι σίγουρα ένα δύσκολο εγχείρημα. Παρόλα αυτά , φαίνεται πως το προσωπικό που ασχολείται με τη σειρά , αγαπάει όσο και οι φανς το έργο του (όχι η εταιρία). Αυτά τουλάχιστον ισχυρίζεται και ένας εργαζόμενος και ο συντάκτης του ορίτζιναλ κειμένου που μεταφέρω στη γλώσσα μας right now
To κείμενο (δείτε και παρακάτω) κλείνει λέγοντας πως η πρόοδος είναι φανερή πια και ότι το anime έχει βελτιωθεί μετά το Fishman Island arc. Εδώ: http://apforums.net/showthread.php?t=16238&page=234&p=3542311#post3542311 , ο ίδιος χρήστης εξηγεί πως και γιατί συμβαίνει αυτό πλέον (θα το μεταφέρω κι αυτό κάποια στιγμή ,γιατί είναι ενδιαφέρον ποστ).
Φαίνεται πως οι σκοτεινές μέρες του One Piece είναι πίσω μας πια και ότι το μπάτζετ έχει ανέβει. Ωστόσο το έργο των εργαζομένων , γίνεται αρκετά δύσκολο , όταν έχεις τόσους πάνω από το κεφάλι σου και τόσες εταιρίες να εμπλέκονται στην παραγωγή των επεισοδιών.
ΠΗΓΗ: http://apforums.net/showthread.php?t=43324
OP: Sun_Chopper
Έτσι λοιπόν , τα copyright του One Piece , ανήκουν ταυτόχρονα στη Shueisha (εκδοτικός οίκος του Shonen Jump) , την Toei Animation , τη Fuji TV , το ADK (πρόκειται για μια διαφημιστική εταιρία αν δεν κάνω λάθος , αλλά δεν έχει credits συνήθως) και φυσικά τον ίδιο το συγγραφέα του manga , τον Eiichiro Oda. Τα πνευματικά δικαιώματα του manga βέβαια , είναι μόνο για τον Oda και τη Shueisha.
Ο μεγαλύτερος σπόνσορας τώρα για το One Piece , είναι η Bandai Namco (η οποία όπως και όλοι οι χορηγοί δεν δίνει τα λεφτά στην Toei , αυτά παιρνάνε πρώτα από την ADK και ένα μέρο το χρημάτων περνάνε από την ADK στην Fuji TV.) Σύμφωνα με μία δημοσιονομική έκθεση του 2014-2015 , οι πωλήσεις και τα κέρδη του One Piece για την Bandai Namco είναι τετραπλάσισες από το ποσό που τελικά κατέληξε στα χέρια της Toei.
Βλέπουμε λοιπόν ότι τα πράγματα είναι αρκετά περίπλοκα , όλοι οι δικαιούχοι που έχουν μερίδιο της πίττας , μπορούν να πουν "ναι" ή "όχι" , σε κάθε μεγάλη απόφαση που αφορά τη σειρά. Έτσι , αν πάει κάποιος να προτείνει ένα μεγάλο αρκ με φίλλερ , οι υπόλοιποι μπορούν να πουν κατηγοριματικά όχι , και η προσπάθεια να σταματήσει εκεί.
Για παράδειγμα: Κάποτε η Bandai ζήτησε από την Toei Animation να αλλάξει το σχεδιαστικό στυλ των χαρακτήρων του Seiya Omega λίγο πριν τη δεύτερη σαιζόν του.
Ένα άλλο παράδειγμα , αφορά τα Endings. Το Kaidan Restaurant είχε endings , μέχρι το 16ο επεισόδιο. Αφού αφαιρέθηκαν και όλα τα υπόλοιπα σόου (Digimon Xros Wars , Saint Seiya Omega και άλλα anime) , δεν είχαν καν endings. Η απόφαση αυτή πάρθηκε από την TV Asahi . Γνωρίζουμε φυσικά πως και το One Piece έχασε τα endings του μια για πάντα , μετά το επεισόδιο 279. Αυτό συνέβη μετά τη μετακίνηση του σε άλλη ζώνη , με απόφαση της Fuji TV. Βέβαια , τότε το anime ήταν στα πρόθυρα του κοπεί , είχε ήδη ακυρωθεί η προβολή του σε πολλές περιοχές της Ιαπωνίας μετά το επεισόδιο 278.
Με λίγα λόγια , με αυτή την πολυπλοκότητα που υπάρχει στους δικαιούχους , οι μεγάλες αλλαγές είναι σίγουρα ένα δύσκολο εγχείρημα. Παρόλα αυτά , φαίνεται πως το προσωπικό που ασχολείται με τη σειρά , αγαπάει όσο και οι φανς το έργο του (όχι η εταιρία). Αυτά τουλάχιστον ισχυρίζεται και ένας εργαζόμενος και ο συντάκτης του ορίτζιναλ κειμένου που μεταφέρω στη γλώσσα μας right now
To κείμενο (δείτε και παρακάτω) κλείνει λέγοντας πως η πρόοδος είναι φανερή πια και ότι το anime έχει βελτιωθεί μετά το Fishman Island arc. Εδώ: http://apforums.net/showthread.php?t=16238&page=234&p=3542311#post3542311 , ο ίδιος χρήστης εξηγεί πως και γιατί συμβαίνει αυτό πλέον (θα το μεταφέρω κι αυτό κάποια στιγμή ,γιατί είναι ενδιαφέρον ποστ).
Φαίνεται πως οι σκοτεινές μέρες του One Piece είναι πίσω μας πια και ότι το μπάτζετ έχει ανέβει. Ωστόσο το έργο των εργαζομένων , γίνεται αρκετά δύσκολο , όταν έχεις τόσους πάνω από το κεφάλι σου και τόσες εταιρίες να εμπλέκονται στην παραγωγή των επεισοδιών.
ΠΗΓΗ: http://apforums.net/showthread.php?t=43324
OP: Sun_Chopper