Έλα τώρα κι εσύ στην παρέα των fan του One Piece. Σ'αρέσει το One Piece; Τότε ανέβα στο κατάστρωμα!!


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Πρωθυπουργος για μια εβδομαδα.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Elidor

Elidor

 

Avarga
Ετσι για να ξεφυγουμε λιγο απο τα κλασσικα ρουτινιαρικα θεματα του φορουμ ειπα να ανοιξω τουτο δω το θεμα. Σκοπος του ειναι, το ατομο που ποσταρει να επιλεγει καποια θεματα τα οποια θα ηθελε να αλλαξει αν ειχε τη δυνατοτητα να κυβερνησει αυτη τη χωρα εστω για λιγο.

Μια τυχαια λιστα εχει ως εξης.
1)Παιδεια
2)Εθνικη Ασφαλεια-Ενοπλες Δυναμεις
3)Οικονομια-Αναπτυξη
4)Τουρισμος
5)Προστασια Πολιτη-Σωματα Ασφαλειας
6)Δικαιοσυνη
7)Θρησκεια-(Εκκλησια-Κρατος)
κτλπ.

Επιλεγεται απο 1 εως 3 θεματα ειτε απο τα παραπανω η καποιο δικο σας θεμα και αναλυεται τα σχεδια σας για τις αλλαγες. Το πως αλλα και το γιατι.

Τα υπολοιπα ατομα καλουνται να ασκησουν κριτικη και να πουνε την αποψη τους πανω στα θεματα του εκαστοτε "πρωθυπουργου" καθολη τη διαρκεια της εβδομαδας.
Μετα το τελος της εβδομαδας καποιο αλλο ατομο θα παιρνει τη θεση του Πρωθυπουργου και θα μας λεει τα δικα του σχεδια.

Καθε ποστ ασχετο με το θεμα θα διαγραφεται αμεσως, 2 ασχετα ποστ = μονιμο μπαν. Θα ποσταρουν μονο οσοι ειναι ικανοι να κανουν σοβαρη συζητηση και μονο.

Αν θελει καποιος να αρχισει ως Πρωθυπουργος ας το κανει, αλλιως θα αρχισω εγω αυριο και θα κρατησω αυτη τη θεση για μια βδομαδα. Για τυχον αποριες πηγαινεται στο Ταφειο και θα τα αναλυσουμε εκει.

Σπόιλερ:

Mr_ Mig

Mr_ Mig

 

για να καταλαβω διαλεγουμε 7 δικα μας θεματα και τα αιτιολογουμε?

Elidor

Elidor

 

Avarga
Τι 7 ρε? Και γιατι ρωτας εδω? Ρε μπηκες στον κοπο να διαβασεις τι εγραψα? Δεν απαντω, τα εγραψα ακριβως απο πανω ανοιξε τα ματια σου και δες. Το επομενο ακυρο ποστ σε αυτο το θεμα θα διαγραφει.

Elidor

Elidor

 

Avarga
Θα αναλάβω εγώ για αυτή τη εβδομάδα...

Λοιπόν, εγώ θα ασχοληθώ με δυο θέματα. Ένα είναι το "Εθνική Ασφάλεια-Ένοπλες Δυνάμεις" και ένα είναι το "Παιδεία".

Σχετικά με το πρώτο. Εδώ και πολλές δεκαετίες φτάνοντας μέχρι το σημερινό χάλι, οι Ένοπλες Δυνάμεις έχουν φτάσει σε εξευτελιστικά επίπεδα. Περά του σοβαρότατου θέματος των μισθών, τίθεται και θέμα λειτουργιάς. Πως είναι δυνατόν να μιλάμε για ετοιμοπόλεμο στρατό όταν δεν διαθέτουμε χρήματα για ασκήσεις? Όταν δεν διαθέτουμε χρήματα για οπλικούς εξοπλισμούς? Έρχεται και στο καπάκι ο αποκεφαλισμός όλων τον αρχηγών των Ενόπλων Δυνάμεων σε συνδυασμό με την αντικατάσταση τους από πιστά κομματόσκυλα.

Καλώς η κακώς ζούμε στα Βαλκάνια με ότι αυτό συνεπάγεται.. Ούτε Ελβετία είμαστε, ούτε καμία Βόρειο Ευρωπαϊκή χωρά... Ζούμε σε μια κακή γειτονιά με πολύ ενοχλητικούς γείτονες, δεν είναι θέμα λοιπόν του αν θέλουμε ισχυρές ένοπλες δυνάμεις, είναι θέμα αν τις χρειαζόμαστε.

Τι θα έκανα εγώ λοιπόν αν είχα την εξουσία να αλλάξω κάποια πράγματα πάνω σε αυτό το τομέα.

Το σύστημα που ακολουθεί αυτή τη στιγμή η Ελλάδα, το ημι-επαγγελματικό, είναι ότι χρειαζόμαστε για τη χωρά μας. Από την μια έχουμε το σύστημα της θητείας και από την άλλη τη δυνατότητα της επαγγελματικής καριέρας του οπλίτη. Πως μπορούμε όμως να βελτιώσουμε το ήδη υπάρχων σύστημα? Αρχίζουμε με τα βασικά, οι μήνες που καλούνται πλέον όλοι οι άνδρες να υπηρετήσουν στο στρατό, είναι ανεπαρκής στο να προσφέρουν τη κατάλληλη εκπαίδευση. Η θητεία θα πρέπει να αυξηθεί εως και δύο χρόνια οπως ήταν παλιά και το επίπεδο των οπλιτών να αναβαθμιστεί επίσης. Πως όμως κάνεις τους οπλίτες καλυτέρους στο έργο τους? Μα φυσικά κάνοντας τα μόνιμα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων καλυτέρα στο δικό τους. Δεν νοείται να υπάρχουν αξιωματικοί και υπαξιωματικοί στις Ένοπλες Δυνάμεις τις χώρας με προκοίλια(Να μην μπορούνε να τρέξουν,ρίξουν κτλπ οπως θα επρεπε), ανίκανοι στο να λάβουν σημαντικές αποφάσεις και να διοικήσουν, δημοσιουπαλλήλιστικη συμπεριφορά (Δηλ. Άντε να βγαίνει το 8ωρο να πάω σπίτι) και κομματικά βολεψίματα (Βύσματα για καλές μεταθέσεις κτλ..).

Δημιουργώντας επιτροπές που θα ελέγχουν φυσικά τα μόνιμα στελέχη του στρατού, τους αναγκάζεις να πράξουν σωστά το έργο τους, αν δεν συμμορφωθούν, ας πάρουν πόδι. Με ικανή ηγεσία, οι οπλίτες και αυτοί με τη σειρά τους θα παίξουν σωστά το δικό τους ρολό.

Τι γίνεται όμως με τους Επαγγελματίες Οπλίτες, γνωστούς και ως Επ.Οπ? Εδώ πιστεύω πρέπει να εξακολουθήσουμε το Αμερικανικό σύστημα. Παραγωγικές σχόλες για Υπαξιωματικούς έχουμε πολλές (ΣΜΥ,ΣΜΥΝ,ΣΤΥΑ,ΣΥΔ) συνεπώς το να γίνονται οι Επ.Οπ. υπαξιωματικοί είναι κάτι παράλογο, καθώς τους προσέλαβες ως οπλίτες επειδή είχες ανάγκη από οπλίτες. Φανταστείτε σε ένα εργοστάσιο όλοι οι εργάτες ξαφνικά να γίνουν προϊστάμενοι. Κάπως έτσι είναι το σύστημα. Ποια είναι η λύση? Μετά την 5ετια απόλυση και όχι μονιμοποίηση. Φυσικά για να μην έχουμε τα προβλήματα των ΗΠΑ με τα ποσοστά ανεργίας στους βετεράνους θα χρειαστούν προγράμματα εύρεσης εργασίας για τους αποστράτους οπλίτες.

Όσον αφορά το θέμα των εξοπλιστικών δαπανών, υπάρχουν πολλοί τομείς από τους οποίους θα μπορούσαμε να κόψουμε και να επενδύσουμε εκεί. Τέλος, πέραν όλων αυτών, θα πρέπει οι μισθοί στις Ένοπλες Δυνάμεις, από τον τελευταίο οπλίτη έως και τον πρώτο αξιωματικό φυσικά να είναι αξιοπρεπείς και αντίστοιχοι του έργου που αυτά τα άτομα παράγουν. Αυτά για σήμερα, αύριο περί παιδείας.

Santouryuu

Santouryuu

 

που ειναι το κειμενο για τη παιδεια; :xD:

θα συμφωνησω στα περισσοτερα οχι ομως με την επιμυκηνση της θητειας. γιατι να χασει ενα παιδι 2 χρονια απο τη ζωη του για μια αγγαρεια; θελω να πω οτι μου φαινεται αδιανοητο ενα ατομο εντελως αλλου "κοσμου" να πρεπει να χασει ντε και καλα τοσο καιρο απο τη ζωη του και μαλιστα στα πιο παραγωγικα του χρονια. και για ποιο λογο; για να γινει χαμαλης και καθαρηστρια για τους μονιμους;

εγω πιστευω οτι ναι μεν πρεπει να ειναι υποχρεωτικη η θητεια αλλα να περιοριστει στο πολυ εξι μηνες. ισα ισα για την εκμαθηση στο χειρισμο οπλου, βασικων ιατρικων γνωσεων (πρωτες βοηθειες κλπ.) και λιγο της πειθαρχιας. καλο κατε εμε θα ηταν δε να παηγαγε και κοινωνικο εργο. να βοηθουσε σε περιπτωση σεισμου (διασωση, συσσιτια, παροχη πρωτων βοηθεων, μοιρασμα υλικων κλπ.), πλημμυρας (φτιαξιμο φραγματων και ποιος ξερει τι αλλο), πυρκαγιας (κατασβεση, διασωση, δενδροφυτευση κλπ.).

επισης θελω να ξανατονισω αυτο που ανεφερες για του δημοσιουπαλληλικι των μονιμων. πρεπει η επιλογη να γινεται με αυστηροτερα κριτηρια και οχι με καρτα μελους καποιο κομματος ή απλα λογω γνωριμιων. ισως με μια "αντικειμενικη" αρχη;

και κλεινοντας θα εφαρμοζα αν μπορουσα εναν νομο να ειναι ο αρχηγος γεεθα και αυτοματα υπουργος εθνικης αμυνης. γιατι δεν δυναται καποιος "ασχετος" στα οπλικα συστηματα να αποφασιζει για το ποια οπλα θα αγοραστουν.... χωρια οτι ως ο εκαστοτε κατοχος αυτης της θεσης εβρισκε ευκαιρια να πλουτιζει εις βαρος του κρατους με τις τεραστιες μιζες που επεφταν (βλεπε τσοχατζοπουλο).

αυτα τα ολιγα απο μενα. :)

Elidor

Elidor

 

Avarga
6 μηνες δεν φτανουν ουτε για κλασιμο για σοβαρη εκπαιδευση. Πιστευω οτι στο συγκεκριμενο θεμα θα πρεπει να εχουμε ως παραδειγμα το οχι κατα τα αλλα αγαπητο Ισραηλ... Ειναι μια χωρα με πολυ ασχημους γειτονες, δειτε το δικο τους συστημα στο θεμα της θητειας. Μεχρι και οι γυναικες πανε και αν δεν κανω λαθος οι αντρες εκει πανε για 2-3 χρονια οι γυναικες για κανα χρονο λιγοτερο. Οι αγγαριες χρειαζονται... Δηλαδη τα σκατα των φανταρων, τα κρεβατια, τα απλυτα των μαγειριων και γενικοτερα τον καθαρισμο ποιος θα τον κανει? Καθαριστριες? Αλλο το οχι ΜΟΝΟ αυτα και αλλο το οχι αυτα. Εχει διαφορα.

Οσο για τον ΓΕΕΘΑ μαζι σου, αρκει να μην ειναι και αυτος κανα κομματικικο σκυλι.

Οι μονιμοι με εξαιρεση τους Επ.Οπ. βγαινουν απο παραγωγικες σχολες οποτε εκει δεν εχει να κανει με πολιτικες γνωριμιες, αλλα με καλο βαθμο στις πανελλαδικες. Το θεμα ειναι οτι πολλοι αφου περασουν στη σχολη και ξεφυγουν απο τα πρωτα ετη που τρως τη παπαρα αφηνουν τους εαυτους οσο πιο πολυ γινεται και ασχολουνται με το ολο στρατιωτικο θεμα λες και ειναι απλοι φοιτητες που αντε να τελειωνουν τη σχολη να πιασουν δουλεια στην υπηρεσια.. Μετα ερχονται οι πολιτικες γνωριμιες φυσικα... Απλα και ομορφα, επιτροπες εξετασης. Δεν εισαι ικανος για αξιωματικος? Παρε μια μικρη αποζημιωση και δρομο.

Οσο για τη παιδεια τη νυχτα.

Elidor

Elidor

 

Avarga
Επόμενο θέμα. Παιδεία...

Πολύ βασικό θέμα καθώς είναι η βάση των πάντων. Στην Ελλάδα υπάρχει ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα. Χρησιμοποιούμε τη παιδεία ως επαγγελματική κατάρτιση και όχι για τη γνώση. Όλοι θέλουν να σπουδάσουν και όλοι σπουδάζουν, το ίδιο το σύστημα από το λύκειο καθοδηγεί τα άτομα έτσι με αυτό το τρόπο ώστε να ασχολούνται με τα μαθήματα τους με μοναδικό σκοπό την εισαγωγή στη τριτοβάθμια και την επαγγελματική τους αποκατάσταση αργότερα. Όσο περίεργο και αν σας φαίνεται, αυτό είναι κακό για την χωρά.

Δεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου ούτε ένα άτομο που να σπουδάζει κάτι απλά και μόνο επειδή του αρέσει. Όλοι πάνε κάπου ναι μεν επειδή τους αρέσει, αλλά έχοντας βλέψεις να ακολουθήσουν επαγγελματική καριέρα πάνω στο αντικείμενο. Όταν όλοι είναι επιστήμονες, ποιος θα λερώσει τα χεριά του? Η παιδεία έχει έμμεση σχέση με το βιοτικό επίπεδο, την ανεργία και την λαθρομετανάστευση. Όλοι σπουδάζουν, όλοι γίνονται επιστήμονες, κάνεις δεν καταδέχεται να λερώσει τα χεράκια του σε μια χειρονακτική εργασία, οι εργοδότες και επειδή έχουν ανάγκη αλλά και επειδή κάποιοι είναι συμφεροντολόγοι, προτιμούν να πάρουν αλβανοπακιστανοινδους οι όποιοι θα δουλέψουν μαύρα και με 2 ευρώ την ώρα. Έτσι τι κερδίζουμε? Οι Έλληνες κερδίζουν ανεργία, οι λαθρομετανάστες δουλεία και χρήματα (χρήματα τα όποια δεν μένουν όντος Ελλάδας αλλά φεύγουν έξω) και όλα αυτά επειδή έτσι μάθαμε να δρούμε από τα σχολεία μας. Όλα αυτά φυσικά δεν τα λέω εγώ, ούτε τα βγάζω από το μυαλό μου. Στην Αυστραλία λοιπόν, που για πολλούς φαντάζει παράδεισος δουλειών, μια πολίτικος η κάτι σχετικό έλεγε το ότι αρχίζουν να έχουν προβλήματα ανεργίας επειδή όλο και περισσότεροι πάνε και σπουδάζουν και κάνεις δεν ασχολείτε με τις χειρονακτικές εργασίες πια.

Αν εγώ λοιπόν μπορούσα να κάνω κάποιες αλλαγές αυτές θα ήταν: Αλλαγή στη δευτεροβάθμια. Αντί να κολλάμε σε κατευθύνσεις και το μόνο που θα νοιάζει τους μαθητές να είναι η εισαγωγή τους στη τριτοβάθμια, θα άλλαζα το σύστημα με τέτοιο τρόπο ώστε όλα τα μαθήματα να είναι ισάξια και οι μαθητές να μην έχουν κανένα κέρδος από τους βαθμούς περά του απολυτηρίου. ΣΩΣΤΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ για όλους. Αναβάθμιση των Επαγγελματικών Λυκείων. Αυστηρότατα κριτήρια εισαγωγής στη τριτοβάθμια. Και τέλος, εισαγωγή εξετάσεων, θεωρητικών ΚΑΙ πρακτικών για την απόκτηση ασκήσεως επαγγέλματος. Είναι γελοίο όποιος έχει τελειώσει μια σχολή παίρνοντας σημειώσεις από τη ΔΑΠ και τη ΠΑΣΠ, η με τη βάση το 5, να έχει δικαίωμα να ασκεί ένα επάγγελμα έτσι απλά. Με αυτό το τρόπο όσοι πάνε στη τριτοβάθμια δεν θα κηνυγάνε όλοι τους την επαγγελματική αποκατάσταση (και λόγο του ότι δεν θα είναι τόσο εύκολο πια) αλλά θα είναι γνώση για τη γνώση, παιδεία για τη παιδεία.


Dr. Jimalicious

Dr. Jimalicious

 

Vet-eran
Vet-eran
Χμμμ... Στην δική μου σχολή τα λερώνουμε τα χέρια μας αν το επιλέξουμε, και το 60% το κάνει, και πάει στα παραγωγικά ζώα (5-10% άλογα και 50-55% τα υπόλοιπα, με τα ζώα συντροφιάς στο 30%, την μελισσοκομία στο 10% περίπου και την έρευνα και τα υπόλοιπα σε αμελλητέο ποσοστό.
Συμφωνώ μαζί σου στο θέμα της λαθρομετανάστευσης.
Όμως διαφωνώ με την γνώμη σου για βάση του 5. Πάλι μόνο από την εμπειρία μου, σου αναφέρω ότι η Κτηνιατρική έχει πάνω από 5 διαφορετικές "κατευθύνσεις". Δεν μπορείς να χωριστείς σε 200 μέρη για να μάθεις όλα αυτά τα είδη ζώων. Έτσι, ή κάνεις επιλογές και μένεις σε κάποια μαθήματα, και τα δίνεις την άλλη εξεταστική, και είναι παλούκι, ή πας μέτρια σε όλα με εξαιρέσεις τα μαθήματα που έχεις κάποιο ενδιαφέρον που παίρνεις κανα 7.
Το θεωρώ απίστευτα ανούσιο να διδάσκομαι για όλες τις αποδόσεις των παραγωγικών ζώων ή των ζώων συντροφίας, στο ίδιο εξάμηνο. Ναι, να τα διδαχθώ αλλά πες, 3ο εξάμηνο:αγελάδα, όλα. 4ο εξάμηνο: χοίρος, όλα. Και ούτω καθεξής.
Επίσης, δεν ξέρω αν ισχύει σε άλλες σχολές, στο 1ο εξάμηνο μας είχαν σαν μωρά. Δύο μαθήματα είχαν νόημα να υπάρχουν, με τα υπόλοιπα να είναι μια λιιιιγο πιο ανεπτυγμένη μορφή των λυκειακών μαθημάτων. Και μην μου πείτε ότι μπορεί να μπήκαν άτομα από άλλες κατευθύνσεις, γιατί είναι πρακτικά (αλλά και θεωρητικά αδύνατο με την σχολή να είναι στα 18600.
Επίσης τι εννοείς όλα τα μαθήματα ισάξια; Δηλαδή θα έπρεπε να διαβάζω και αρχαία για να πάρω καλό βαθμό; Εδώ δεν διάβαζα από την 2α γυμνασίου, και τότε δεν είχα ιδεά τι σημαίνει κατεύθυνση...
Με την άδεια άσκησης επαγγέλματος τί εννοείς; Να κάθεται ο κτηνίατρος (ναι πάλι από εμπειρία) που έχει αφιερώσει 5 χρόνια από την ζωή του να διαβάζει για τις αποδόσεις και την φυσιολογία των παραγωγικών ζώων, για να του πουν: " Α δεν ξέρεις επαρκή πράγματα για τα σκυλιά, συγγνώμη αλλά δεν έχεις δικαίωμα να πας στις φάρμες που ήδη έχεις αναλάβει ( γιατί από τώρα αρχίζουμε σιγά σιγά να δικτυωνόμαστε) ανεπίσημα και να τους παίρνεις λεφτά..." Ή και το αντίστροφο στο παιδί της πόλης που θέλει να ασχοληθεί και κατα πάσα πιθανότητα έχει ήδη κάποιος γονιός του στρωμένο μαγαζί και να του πουν για τα παραγωγικά ζώα.
Κατά την γνώμη μου (και πάλι από την προσωπική μου εμπείρια) θα έπρεπε να είναι 5-6 βασικά μαθήματα στην σχολή: Διατροφή, Ανατομία, Νοσολογία, Φυσιολογία, Ιστολογία και Βιοχημεία. Δηλαδή βαθιά γνώση του φυσιολογικού ζώου. Από εκεί και πέρα ο καθένας ότι διαλέξει.
Μέχρι τα προηγούμενα χρόνια πρέπει να αναφέρω ότι μέσος όρος φοίτησης στην σχολή ήταν 7,5 χρόνια, με φυσιολογικά τα 5. Και βγαίναν από τα 150 άτομα, καμιά 40αριά, και αυτοί με βαθμούς κοντά 5-7.
Εμείς σαν κτηνίατροι παροτρύνουμε τον κόσμο να ασχοληθεί με τα ζώα, γιατί υπάρχει τετραπλό όφελος: αυξάνεται η παραγωγή της χώρας, βγάζει λεφτα ο παραγωγός με τις σωστές κτηνιατρικές συμβουλες, βγάζει λεφτά ο κτηνίατρος και δημιουργούνται θέσεις εργασίας. Αλλά υπάρχει η ανόητη και εντελώς βλακώδης αντίληψη ότι για να ασχολείσαι με τα ζώα πρέπει να έχεις αποτύχει να σπουδάσεις και ότι είσαι χαζός. Αυτά να τα πούν στα 3.000 που βγάζει ένας μέσος, αλλά προσεχτικός και "υπάκουος" παραγωγός. Γνωρίζω παραγωγό που βγάζει κέρδος από το μεθάνιο που παράγουν τα γουρούνια του. Τελικά με τις πορδές βγαίνουν λεφτά. Πλεόν οι εργάτες, οι κτηνοτρόφοι, οι αγρότες κ.α, σπουδάζουν, ενημερώνονται και γενικά έχουν μια σχετική μόρφωση, που πολλές φορές στο αντικείμενο τους μπορεί να ξεπερνά και κάποιων κτηνιάτρων.
Το πρόβλημα τώρα είναι ότι αν φύγουν οι λαθρομετανάστες, θα παγώσει για κανα μήνα η χώρα. Και αυτό είναι πολύ κακό από μέρους μας. Από την μία να καταλάβω ότι σπούδασες τόσο χρόνια από την ζωή σου και δεν θες να πας να γίνεις χαμάλης, αλλά άμα έχεις σπουδάσεις " Λαϊκες ρήσεις μεταξύ της πρώτης και της δευτερης σταυροφορίας και το αντικτυπό τους στην σύγχρονη γλώσσα" ε τότε τι να πω...
Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να σπουδάζουν όλοι στο πανεπιστήμιο, όχι γιατί είναι ηλίθιοι ή κάτι τέτοιο, απλά θα απέδιδαν καλύτερα εκτός πανεπιστημίου, και θα γέμιζαν κενές θέσεις που τώρα γεμίζουν οι λαθρομετανάστες.
Αυτά τα πολλά από εμένα.

https://jimaliciouswrites.blogspot.com

Elidor

Elidor

 

Avarga
Kοιταξε να δεις. Εγω εχω δυο αποψεις πανω στο θεμα και αμφιταλαντευομαι μεταξυ της μιας και της αλλης.

1) Ανοιχτα πανεπιστημια η εστω ευκολη εισαγωγη. Παλουκι ομως στην αποκτιση αδειας ακησεως επαγγελματος. Τι κερδιζουμε ετσι? Παιδεια για ολους και γνωση για τη γνωση (οχι γνωση για τη δουλεια) κρατωντας τα επιπεδα τις ανεργιας χαμηλα. (Λογο του οτι θα αναγκαζονται να κανουν χειρονακτικες εργασιες καθως η ασκηση επαγγελματος δεν θα ειναι εφικτη για ολους)

2) Μειωση των θεσεων εισακτεων στη τριτοβαθμια με αποτελεσμα να την κρατησουμε καθαρα "επαγγελματικη". Μια και μιλησες για κτηνιατρικη π.χ. Η κτηνιατρικη σαν σχολη γενικα (οχι μονο του ΑΠΘ) θα παιρνει ενα περιορισμενο αριθμο μαθητων και τελος. Τωρα τι ακριβως παιζει με κτηνιατρικη δεν ξερω, παραδειγμα εφερα.. Βλεπουμε ομως τα χαλια σχολων οπως.. Η Φιλοσοφικη..

Οσο για το χαμαλικι... Σε κατι χωρες οπως η Αμερικη και η Αυστραλια μια χαρα λεφτα εχει... Εχει οποιος δεν θελει να σπουδασει μπορει να παει σε μια επαγγελματικη σχολη (Τα εδω ΕΠΑΛ) να μαθει μια τεχνη και να την ακολουθησει. Τα εργατικα εκει πληρωνονται πολυ ακριβα, εως και 50-70 δολλαρια την ωρα. Στην Αυστραλια υδραυλικοι, ηλεκτρολογοι και γενικοτερα τεχνιτες δουλευουν καποια χρονια και αφου μαζεψουν ενα καλο κομποδεμα μπαινουν πλεον στη δουλεια ως εργολαβοι..

Elidor

Elidor

 

Avarga
Δεν ειχα πσ για κατι μερες και δεν μπηκα. Ας μπει ο επομενος τωρα (Αν θελει κανεις δηλαδη... Ουστ! Ζωα!)

????????

Anonymous

 

Επισκέπτης
και εγω θα ασχολιθω με 2 θεματα
1)η χωρα δεν μπορει να προσελκηση επενδυσης εγω για αυτο θα εκανα αλλαγη στο φορολογικο καθεστως,ρευστοτητα στης επειχηρησης,σταθεροτητα και αξιοποιηση του ορυκτου πλουτου
και για το δευτερο θα ασχοληθω με την δικαιοσηνη και ειναι αυτο που με καιει περισσοτερο!!!!!!!με ενοχλη παρα πολυ που τα οργανα σου πουλανε μουρη και εξουσια με το ετσι θελω επειδη φωρανε μια στολη!!!!πρεπει να αλλαξη αυτο!!(εχω εγω θεμα με εναν μπατσο)ολλα αυτα τα ζωα που τα ειχαν ρεψει στην σφαλιαρα στο δημοτικο-γυμνασιο-λυκειο πανε και γινονται μπατσονια για να ερχονται διπλα σου και να σου πουλανε εξουσια με το ετσι θελω χωρις να εχεις κανει τιποτα επειδη οταν ηταν μικρα δεν κουναγαν δαχτυλο,εγω αμα ειμουν πρωθηπουργος αμα ειχα ακουσει για κανα τετοιο θεμα με μπατσους θα του ελεγα "δρομο αγορι μου σπιτακι σου" που παρνε περνουνε τους βουτιρομπεμπεδες και τους ντηνουνε με μια στολη ελεοοος που θα φτασει αυτη η χωρα...


Elidor

Elidor

 

Avarga
Αφου θες να ασχοληθεις μαζι σου, ανελυσε ομως τα θεματα σου εις βαθος. Απο οτι καταλαβα θες να ασχοληθεις με το οικονομικο και την διαφθορα στην αστυνομια. Κανε μεγαλα ποστ και ανελυσε μας σοβαρα τις αποψεις σου.

????????

Anonymous

 

Επισκέπτης
με τοσαα ποστ που γινονται τελευταια δεν ειδα το νεο σχολιο εδω..
σορρυ ελι αλλα δεν μπορω να το κανω αναλητικοτερο δεν ειμαι εγω αυτης της "γλωσσας"πιστευω να με πιανης...δεν ειμαι βλακας αλλα δεν μπορω...

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης